X
web design
وب سایت های آزار دهنده
بسم الله الرحمن الرحیم - خوش آمدید ...
امروز

وب سایت های آزار دهنده

آیا تا به حال مد نظر قرار داده اید که وب سایت شما ممکن است آزار دهنده باشد؟


بعد از طراحی سایت ، ممکن است بازدید کنندگان از وب سایت یا بعضی مطالب آن نفرت داشته باشند. این مقاله به شما کمک می کند تا کدام قسمت های وب سایت خود را حذف کنید. اگر باز مطالب دیگری سراغ دارید لطفا برای ما بفرستید که به این مطالب بتوانیم اضافه کنیم.


گاهی اوقات ما سایت هایی را مشاهده می کنیم که دارای بنر فلش می باشند، آیا تا به حال فکر کرده اید که حتی یک بنر فلش هم می تواند مزاحم بینندگان وب سایت شما باشد؟ شکی نیست که یک بنر فلش به جذابیت وب سایت کمک کرده و خیلی زیباست. اما خیلی از همین کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند نمی توانند این بنر زیبا را به دلایل فراوانی همانند کندی اینترنت، نداشتن برنامه فلش پلیر مشاهده کنند.


بسیاری از وبمسترها خصوصا وبمسترهای جدید علافه به ایده های جدید با طراحی های زیبا دارند و متاسفانه فراموش می کنند که وب سایت باید منعکس کننده پیام هایی به بینندگان در سطح های گوناگون باشد.



چه مطالبی می تواند رنجش آور در طراحی سایت باشد؟


استفاده از فلش : همانطور که در بالا اشاره شد استفاده از فلش در قسمت های مختلف وب سایت علاوه بر اینکه مزاحم کاربران می شود نمی تواند با روبوت های موتورهای جستجو ارتباط برقرار کند بنابرایت حتی وب سایت شما در موتورهای جستجو ایندکس نمی شود.


موسیقی: بارها مشاهده کردیده اید وقتی وارد یک وب سایت می شویم موزیک پخش می شود و ساسر سایت را دنبال می کنیم تا بتوانیم این موزیک را حذف کنیم و وقتی پیدا نکنیم به طور حتم از خود وب سایت خارج شده و دیگر بر نمی گردیم. به کاربرانتان اجازه دهید تا خودشان موزیک وب سایت شما را پیدا و گوش کنند مگر اینکه وب سایت در مورد خود موسیقی باشد که بهتر است موزیکی در سایت به طور اتوماتیک بگذاریم.


اندازه فونت بزرگ : اگر شما در طراحی سایت از فونت هایی با سایز بزرگ استفاده کنید مطمئن باشید بر سر سایت شما فریاد می زنند. مردم سایتی با فونت بزرگ را دوست ندارند.


اندازه فونت کوچک : آیا شما می خواهید شنیده شوید؟ لحن وب سایت باید نرمال باشد، صحبت کردن فریاد زدن نیست پس صدای وب سایت خود را معقول نگه دارید.


همپوشانی لایه ها: لایه ها می توانند بسیار مفید واقع باشند. سعی نکنید در وب سایت خود با پیام های مزاحم کاربران را مجبور کنید مطالب و پیام های شما را بخوانند. به آنها فرصت دهید تا با سایت شما ارتباط برقرار کنند.


به احتمال زیاد هر یک از شما لیست بلند تری از مطالب بالا دارید که بسیار آزر دهنده تر می باشند. ما فقط می خواستیم از نکات برجسته برای توصیف این مزاحمت اشاره کنیم. ما را در ادامه این لیست کنید.

نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1394
نویسنده : novinmarketing
21 بازدید

ورود

شناسه :
رمز :

خبرنامه وبلاگ

<-MailForm->

پیوندها

پیوند های روزانه