X
web design
سئو ارزان , طراحی وب سایت
بسم الله الرحمن الرحیم - خوش آمدید ...
امروز

طراحی سایت املاک

طراحی سایت برای مشاورین املاک باید طبق نیاز آنها و مشتریان طراحی شود . طراحی سایت امکلاک بهتر است به صورت داینامیک انجام شود که مدیر سایت به راحتی بتواند محتوا ی سایت را تغییر دهد یا به آن اضافه و از آن کم کند. امکان سفارشی سازی در این سایت ها بنا به سلیقه ی مدیر ملاک وجود دارد .
اگر مشتری بتواند تمامی ملک هایی که برای فروش یا هر نوع خدمات دیگری که در سایت وجود دارد را به صورت گالری عکس که در حاشیه نیز توضیحات مختصری برای آن وجود دارد ببیند و بنا به اولویت و نیاز های خود ملک مورد نظر خود را انتخاب کند باعث بیشتر شدن تعداد مشتریان آنلاین املاک میشود . در این نوع سایت مدیر املاک میتواند سوابق و تاریخچه ی خود را برای مشتریانش بازگو کند .
همچنین مدیر املاک میتواند امکان اضافه کردن ملک برای فروش یا اجاره توسط مشتری را به سایت بدهد که پس از تایید نهایی مدیر سایت وارد اطلاعات املاک سایت شود و برای عموم قابل مشاهده باشد .
میتوان در این سایت ها فرمی قرار داد که متقاضی خرید خانه طبق الویت های خود فرم درخواستی را پر کند و در سایت قرار دهد سپس فروشندگان املاک طبق نیازهای مشتری ملک خود را برای فروش در سایت قرار دهند .
برای راحتی مشاهده و جستجوی کاربران میتوان قسمت جستجو سایت را برای دسته های مختلف تعریف کرد مثلا :
جستجو بر اساس نوع ملک
جستجو بر اساس متراژ ملک
جستجو بر اساس شهر یا شهرستان مورد نظر مشتری
جستجو بر اساس کلمات کلیدی
نمونه ای از خدماتی که سایت املاک میتواند داشته باشد:
امکان عضویت افراد و ثبت ملک
نمایش املاک اوکازیون
نمایش املاک ویژه به صورت اسلایدر
دسته بندی املاک بر اساس فروش , رهن و اجاره
نمایش املاک ثبت شده به اشکال مختلف
گالری تصاویر برای هر ملک به صورت جداگانه
نمایش موقغیت ملک بر روی نقشه
فرم درخواست بازدید
سیستم مدیریت اخبار سایت
تعریف تاریخ انقضا برای املاک
و بسیاری موارد دیگر که طبق نیاز مدیر املاک در سایت قرار میگیرد .
نوشته شده در سه شنبه 3 آذر 1394
نویسنده : novinmarketing
18 بازدید

طراحی سایت رستوران

توسعه رقابت و ایجاد محیطی پر رقابت از یک سو و نفوذ اینترنت میان مردم از سوی دیگر فضای مجازی را بستری مناسب را برای ایجاد ارتباط میان مردم و صاحبان مشاغل فراهم کرده است . از این رو بسیاری از صاحبان رستوران ها با ساخت وب سایت برای رستوران خدمات خود را برای عموم مردم به نمایش گذاشته اند و تاثیر غیر قابل انکار آن را در جذب مشتری نیز مشاهده کرده اند . به این خاطر که مشتری از طریق بازدید سایت و منوی غذایی رستوران میتواند غذای مورد علاقه ی خود را انتخاب کند و در سایت انلاین سفارش خود را ثبت کند . سپس بدون قرار گرفتن در مسیرهای پرترافیک میتواند به راحتی غذای خود را درب منزل تحویل بگیرد .

در بسیاری از کشورها مدیران رستوران بسیاری از مشتریان خود را از طریق سایت خود در فضای مجازی بدست می آورند. یک ایده جالب برای داشتن سایتی بهتر و مشتریانی بیشتر قرار دادن کدهای تخفیف در سایت است که بازدید کننده را جذب میکند . همچنین داشتن گالری تصاویر از منوی غذایی یا مجیط رستوران نیز میتواند برای مشتریان بسیار کاربردی باشد . دیزاین و داشتن هماهنگی رنگها در سایت نیز میتواند برای بالا رفتن کیفیت سایت کاربردی باشد .

نکاتی که باید در طراحی سایت رستوران رعایت کرد :

آدرس کامل ترجیحا با لینک نقشه گوگل

تماس با رستوران

سرعت بارگزاری بالا

سازگاری با تمام مرورگرها

نوشته شده در چهارشنبه 27 آبان 1394
نویسنده : novinmarketing
21 بازدید

وب سایت های آزار دهنده

آیا تا به حال مد نظر قرار داده اید که وب سایت شما ممکن است آزار دهنده باشد؟


بعد از طراحی سایت ، ممکن است بازدید کنندگان از وب سایت یا بعضی مطالب آن نفرت داشته باشند. این مقاله به شما کمک می کند تا کدام قسمت های وب سایت خود را حذف کنید. اگر باز مطالب دیگری سراغ دارید لطفا برای ما بفرستید که به این مطالب بتوانیم اضافه کنیم.


گاهی اوقات ما سایت هایی را مشاهده می کنیم که دارای بنر فلش می باشند، آیا تا به حال فکر کرده اید که حتی یک بنر فلش هم می تواند مزاحم بینندگان وب سایت شما باشد؟ شکی نیست که یک بنر فلش به جذابیت وب سایت کمک کرده و خیلی زیباست. اما خیلی از همین کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند نمی توانند این بنر زیبا را به دلایل فراوانی همانند کندی اینترنت، نداشتن برنامه فلش پلیر مشاهده کنند.


بسیاری از وبمسترها خصوصا وبمسترهای جدید علافه به ایده های جدید با طراحی های زیبا دارند و متاسفانه فراموش می کنند که وب سایت باید منعکس کننده پیام هایی به بینندگان در سطح های گوناگون باشد.



چه مطالبی می تواند رنجش آور در طراحی سایت باشد؟


استفاده از فلش : همانطور که در بالا اشاره شد استفاده از فلش در قسمت های مختلف وب سایت علاوه بر اینکه مزاحم کاربران می شود نمی تواند با روبوت های موتورهای جستجو ارتباط برقرار کند بنابرایت حتی وب سایت شما در موتورهای جستجو ایندکس نمی شود.


موسیقی: بارها مشاهده کردیده اید وقتی وارد یک وب سایت می شویم موزیک پخش می شود و ساسر سایت را دنبال می کنیم تا بتوانیم این موزیک را حذف کنیم و وقتی پیدا نکنیم به طور حتم از خود وب سایت خارج شده و دیگر بر نمی گردیم. به کاربرانتان اجازه دهید تا خودشان موزیک وب سایت شما را پیدا و گوش کنند مگر اینکه وب سایت در مورد خود موسیقی باشد که بهتر است موزیکی در سایت به طور اتوماتیک بگذاریم.


اندازه فونت بزرگ : اگر شما در طراحی سایت از فونت هایی با سایز بزرگ استفاده کنید مطمئن باشید بر سر سایت شما فریاد می زنند. مردم سایتی با فونت بزرگ را دوست ندارند.


اندازه فونت کوچک : آیا شما می خواهید شنیده شوید؟ لحن وب سایت باید نرمال باشد، صحبت کردن فریاد زدن نیست پس صدای وب سایت خود را معقول نگه دارید.


همپوشانی لایه ها: لایه ها می توانند بسیار مفید واقع باشند. سعی نکنید در وب سایت خود با پیام های مزاحم کاربران را مجبور کنید مطالب و پیام های شما را بخوانند. به آنها فرصت دهید تا با سایت شما ارتباط برقرار کنند.


به احتمال زیاد هر یک از شما لیست بلند تری از مطالب بالا دارید که بسیار آزر دهنده تر می باشند. ما فقط می خواستیم از نکات برجسته برای توصیف این مزاحمت اشاره کنیم. ما را در ادامه این لیست کنید.

نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1394
نویسنده : novinmarketing
20 بازدید

4 مرحله طراحی سایت

1 انتخاب نام وب سایت

اولین گام طراحی سایت، انتخاب دامین به عنوان اسم وب سایت است. سپس گرفتن هاست به عنوان فضایی که وب سایت قرار بگیرد می باشد. هاست ویندوز یا هاست لینوکس بر اساس نوع برنامه نویسی وب سایت انتخاب خواهد شد.


2 قالب وب سایت

قالب وب سایت به عنوان گرفیک سایت از مهمترین عوامل طراحی سایت می باشد. قالب وب سایت و طرح گرافیکی بهتر است بر اساس نوع کسب و کار شما انتخاب شود و منوها دسترسی راحتی برای کاربران داشته باشد


3 وارد کردن محتوای وب سایت

پنل طراحی سایت نوین مارکتینگ به نحوی تنظیم شده است که از ابتدا تا آخر خود شما می توانید تمامی مراحل مربوط به وارد کردن محتوای سایت را به راحتی انجام دهید. در واقع با داشتن پنل طراحی سایت نوین مارکتینگ کاملا مستقل خواهید شد و تمامی منوها و صفحات را می توانید بر اساس آخرین استانداردهای سئو تغییر دهید


4 اپلود وب سایت

حالا وقت آپلود وب سایت می باشد. فقط به یاد داشته باشید وب سایت همانند شناسنامه شرکت است و هرچه قدر از لحاظ ساختاری و محتوا قوی باشد همانند فروشگاهی است که ویترین و اجناس بهتری دارد و راحت تر می تواند مشتریان را به سمت فروشگاه هدایت نماید. یکبار دیگر تاکید می کنیم در مقایسه با رقبا فقط و فقط 4 تا 7 ثانیه وقت دارید آنها را جذب کنید در غیر اینصورت آنها جذب رقیبانتان خواهد شد.

نوشته شده در چهارشنبه 22 مهر 1394
نویسنده : novinmarketing
21 بازدید

اجرای کمپین موفق ایمیل مارکتینگ

موفقیت در اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ بستگی به فاکتورهایی دارد. در واقع داشتن استراتژی در ایمیل مارکتینگ است که باعث می شود شرکت ها برای اجرای آن، متخصصین ایمیل مارکتینگ را انتخاب کنند. در این مقاله به مهمترین عوامل در موفقیت ایمیل مارکتینگ اشاره خواهیم کرد:

√ لیست:
به طور حتم یکی از مهمترین عوامل در موفقیت کمپین ایمیل مارکتینگ، لیست ایمیل های شما است. آیا این ایمیل ها صحیح هستند و به نوع فعالیت ما بستگی دارند؟ آیا مخاطب علاقه به محصولات و خدمات ما دارد؟ خودتان را مطمئن سازید که ایمیل ها را شخصا تهیه کرده و یا از یک وب سایت معتبر و قابل قبول خریداری کریده اید.

√ عنوان ایمیل:
عنوان ایمیل ارتباط مستقیمی با پاسخ گرفتن از مخاطبان دارد. بهترین راه برای پیدا کردن یک عنوان مناسب بکار بردن چندین عنوان و ارسال آنها به کاربران و گرفتن جواب است. سپس می توان آنالیز کرد که مناسب ترین عنوان برای ایمیل چیست و همان را بکار برد.

√ اطلاعات شخصی در ایمیل مارکتینگ:
چه اطلاعاتی از ما در ایمیل مارکتینگ ظاهر خواهد شد؟ آیا مخاطبان قادر به شناخت این اطلاعات هستند؟ بررسی ها نشان داده است بسیاری از ایمیل های تبلیغاتی پاک می شوند به دلیل اینکه اطلاعات درستی در رابطه با کسی که آنها را ارسال می کند در اختیار نیست. به یاد داشته باشید اطلاعات فرستنده باید کوتاه و به راحتی قابل فهم باشد.

√ بودن unsubscribe در ایمیل مارکتینگ:
عدم وجود unsubscribe ممکن است به اسپم شدن ایمیل های شما منتهی شود. کاربران باید قادر باشند در صورت تمایل، ایمیلی را دریافت نکنند.

√ منابع تصاویر در ایمیل مارکتینگ:
گذاشتن لینک به تصاویر و همچین تگ های alt از مهمترین عومل موفقیت در ایمیل مارکتینگ است.

√ فواصل زمانی
نکته آخر در بازه های زمانی ایمیل مارکتینگ است، دقت کنید با ارسال زیاد ایمیل ها مخاطب خود را اذیت نکنید تا یک اسپمر شناخته شوید. ایمیل مارکتینگ باید در فواصل زمانی مشخصی ارسال شود.

کلام آخر: در ایمیل مارکتینگ تست تست تست کنید. بعد از اجرای هر کمپین ایمیل مارکتینگ، تعداد کلیک ها، CTR، خرید را اندازه گیری کنید. آنالیز کنید چقدر در کسب و کارتان تغییر و تحول ایجاد شده است.

منبع : طراحی سایت

نوشته شده در سه شنبه 7 مهر 1394
نویسنده : novinmarketing
28 بازدید

چگونه سایتی با محتوای غنی که معرف تجارت شماست باید ساخت؟

تعریف طراحی سایت خوب و کامل بر اساس استانداردهای سئو

داشتن یک وب سایت خوب به عوامل بسیاری وابسته است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. البته ویژگی های یک وب سایت مناسب که در گوگل به خوبی امتیاز بگیرد (page rank) و در موتورهای جستجو به خوبی دیده شوند را می توانید در Google Guildeline ملاحظه کنید.

ساختن سایت با محتوای قوی کار آسانی نیست. محتوای سایت یکی از فاکتورهایی است که موتورهای جستجو به آن بسیار توجه می کنند. پس باید دقت کنید که محتوای سایت باید منحصر به فرد باشد. وبمسترها باید توجه داشته باشند که تا زمانی که محتوای سایت در خور توجه نباشد هیچ یک از موتورهای جستجو و همینطور هیچ کاربری از سایت دیدن نمی کند.

اطلاعات غنی

وب سایت هایی که دارای اطلاعات غنی هستند از مطالب اورجینال که در هیچ جای وب نیست استفاده می کنند. به عنوان مثال اگر دو سایت که هر دو یک کالا را میفروشند از عکس ها و نوشتارهای یکسان استفاده کنند دیگر نمی توان از طریق سایت فروش را زیاد کرد زیرا همه ی محتوای سایت تکراری می شود و دیگر جذابیتی نخواهد داشت.

پس به طور کلی سایت هایی که سه ویژگی زیر را دارند بسیار محبوبند:

وب سایت هایی که اطلاعات غنی دارند یعنی مطالبی را درج کرده اند که در هیچ جای دیگر از وب دیده نمی شوند.
وب سایت های در خور توجه کارهایی انجام میدهند که برای کاربران خود سود به همراه داشته باشند.
نوشتن مطالب دقیق و روشن درباره ی محتوای سایت که به موتورهای جستجو کمک می کند که زودتر بتوانند بفهمند سایت درباره ی چیست.

نوشته شده در دوشنبه 29 تير 1394
نویسنده : novinmarketing
33 بازدید

معرفی افزونه های سئو برای مرورگر های کروم و فایرفاکس

1. Seoquake


Seoquake یکی از بهترین افزونه هایی است که در زمینه سئو وجود دارد این افزونه توانایی نمایش اطلاعاتی زیادی از جمله پیج رنک سایت و لینک های خروجی و ورودی وب سایت و تعداد صفحات ایندکس شده سایت شما در گوگل و ... دارد در ابتدا این افزونه برای فایر فاکس منتشر شد ولی به دلیل استقبال زیاد متخصصین سئو از این افزونه این افزونه برای مرورگر کروم نیز عرضه شد



2. Mozbar



یکی دیگر از افزونه های کاربردی در زمینه سئو افزونه mozbar است این افزونه شباهت های زیادی به افزونه ی Seoquake دارد این افزونه هم برای کروم و هم برای فایر فاکس در دسترس است .



3. Firebug


به وسیله این افزونه شما می توانید اجزای مختلف صفحه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید در حقیقت این افزونه به شما اجازه دسترسی به کد های صفحه را می دهد

منبع : طراحی سایت

نوشته شده در پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394
نویسنده : novinmarketing
43 بازدید

معرفی افزونه های سئو برای مرورگر های کروم و فایرفاکس

1. Seoquake


Seoquake یکی از بهترین افزونه هایی است که در زمینه سئو وجود دارد این افزونه توانایی نمایش اطلاعاتی زیادی از جمله پیج رنک سایت و لینک های خروجی و ورودی وب سایت و تعداد صفحات ایندکس شده سایت شما در گوگل و ... دارد در ابتدا این افزونه برای فایر فاکس منتشر شد ولی به دلیل استقبال زیاد متخصصین سئو از این افزونه این افزونه برای مرورگر کروم نیز عرضه شد



2. Mozbar



یکی دیگر از افزونه های کاربردی در زمینه سئو افزونه mozbar است این افزونه شباهت های زیادی به افزونه ی Seoquake دارد این افزونه هم برای کروم و هم برای فایر فاکس در دسترس است .



3. Firebug


به وسیله این افزونه شما می توانید اجزای مختلف صفحه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید در حقیقت این افزونه به شما اجازه دسترسی به کد های صفحه را می دهد

منبع : طراحی سایت

نوشته شده در پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394
نویسنده : novinmarketing
34 بازدید

معرفی افزونه های سئو برای مرورگر های کروم و فایرفاکس

1. Seoquake

Seoquake یکی از بهترین افزونه هایی است که در زمینه سئو وجود دارد این افزونه توانایی نمایش اطلاعاتی زیادی از جمله پیج رنک سایت و لینک های خروجی و ورودی وب سایت و تعداد صفحات ایندکس شده سایت شما در گوگل و ... دارد در ابتدا این افزونه برای فایر فاکس منتشر شد ولی به دلیل استقبال زیاد متخصصین سئو از این افزونه این افزونه برای مرورگر کروم نیز عرضه شد


2. Mozbar


یکی دیگر از افزونه های کاربردی در زمینه سئو افزونه mozbar است این افزونه شباهت های زیادی به افزونه ی Seoquake دارد این افزونه هم برای کروم و هم برای فایر فاکس در دسترس است .


3. Firebug

به وسیله این افزونه شما می توانید اجزای مختلف صفحه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید در حقیقت این افزونه به شما اجازه دسترسی به کد های صفحه را می دهد
نوشته شده در پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394
نویسنده : novinmarketing
31 بازدید

طراحی وب سایت شرکتی

شاید فکر کنید که در طراحی وب سایت شرکتی همان ماژول های یک وب سایت معمولی را باید داشته باشید ولی دقت کنید که یک وب سایت شرکتی نیاز به موارد دیگری دارد که مایل هستیم در این بخش درباره آن ها صحبت کنیم:

√ امکان به روز رسانی وب سایت:
نوین مارکتینگ با سابقه چندین ساله خود در زمینه بازاریابی اینترنتی، وب سایت را فول داینامیک تحویل شما خواهد داد یعنی بعد از اتمام طراحی وب سایت شرکتی، دیگر هیچ گونه وابستگی به ما ندارید و تمام تغییرات را به آسانی و از طریق CMS که در اختیارتان است انجام می دهید. از این رو سایت را به راحتی می توانید آپدیت کنید.

√ مدیریت منو صفحات در طراحی وب سایت شرکتی:
یکی دیگر از مهمترین مواردی است که باید در طراحی سایت شرکتی رعایت کنید. اصولا وب سایت شرکتی باید از لحاظ چیدمان محصول دارای همخوانی و بسیار منظم باشد. CMS نوین مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم می کند.
سطوح دسترسی:
در CMS طراحی وب سایت شرکتی نوین مارکتینگ این امکان مهیا شده است که شما می توانید به افراد مختلف بر اساس موقعیتی که دارند دسترسی داده تا پس از آموزش بتوانند در وب سایت اعمال تغییرات بوجود آورند.

√ گالری عکس:
شاید خیلی از کاربران شما، وقت یا حوصله خواندن مطالب وب سایت را نداشته باشند در این صورت است که نقش گالری خیلی پر رنگ خواهد شد. پس حتما باید این ماژول در وب سایت شرکتی قرار گرفته و شما هم باید آن را دائم به روز رسانی کنید.

√ اخبار:
ماژول اخبار در طراحی وب سایت شرکتی بسیار مفید است. قراردادهایی که تنظیم می کنید، در همایش ها و کنفرانس های مختلفی که حضور پیدا می کنید، محصولات جدیدی را که ارائه می کنید، همه و همه باید در بخش اخبار وب سایت قرار بگیرد.

در انتها، باعث افتخار خواهد بود که در صورت هر گونه سوال در زمینه طراحی سایت شرکتی با کارشناسان نوین مارکتینگ در ارتباط باشید.
نوشته شده در دوشنبه 14 ارديبهشت 1394
نویسنده : novinmarketing
38 بازدید

ورود

شناسه :
رمز :

خبرنامه وبلاگ

<-MailForm->

پیوندها

پیوند های روزانه