X
web design
سئو ارزان , طراحی وب سایت
بسم الله الرحمن الرحیم - خوش آمدید ...
امروز

تاکتیک سئو نهان Stealth – مهمترین پارامتر سئو برای سال 2013

وقت آن رسیده است که ذهنیت خود در مورد روش های قدیمی سئو را عوض کنیم. تاکتیک های قبلی سئو همانند تراکم روی کلمات کلیدی، ساختن بک لینک های زیاد و غیره در آینده خیلی زود دیگر کارایی نخواهد داشت.


گوگل در الگوریتم های جدید خود بر روی بهترین محتوا برای کاربران تاکید کرده است. در واقع گوگل مایل هست با این روش 30 درصد ترافیکی که از موتورهای جستجوی دیگری همانند بینگ، یاهو و غیره به سمت وب سایت ها می روند را به سمت موتور جستجوی خود هدایت کند.

تاکتیک جدید سئو چیست؟


محتوای با کیفیت تولید کنید، و به کاربران اجازه دهید که وب سایت شما را برای بالابردن رنک وب سایت در موتورهای جستجو بهینه کنند. به آنها اجازه دهید که مطالب سایت را تحلیل کنند، رای دهند و لینک های صفحات را شیر کنند.


به مجموعه ای از تاکتیک های بالا می توانیم سئو نهان بگوییم. یک تاکتیک سئو هنگامی است که شما می توانید بهینه سازی وب سایت را با افزایش کیفیت محتوا بدون در نظر گرفتن روش های قدیمی انجام دهید.


عوامل سئو نهان:


√ کیفیت و محتوای در ارتباط با کسب و کار.

√ شهرت نویسنده محتوا ( رنک نویسنده گوگل ابزار جدید سئو است که به زودی معرفی خواهد شد ).

√ گرفتن لینک های طبیعی از سایت های معتبر.

√ وقت مصرفی - هر چه قدر زمان مصرفی در سایت بیشتر باشد، رتبه بهتری را کسب خواهید کرد.

√ به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی.

√ قدرت وب سایت.


چرا گوگل، تاکتیک سئو نهان را دوست دارد؟


سئو نهان تجربه بهتری برای توانمند سازی کاربران فراهم می کند. در واقع سئو نهان همانند دموکراسی کردن دنیای وب عمل می کند از آن لحاظ که به کاربران اجازه رای و تصمیم گیری برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو خواهد داد.


کلام آخر: در الگوریتم جدید سئو گوگل، کاربران هستند که با موتور جستجوی گوگل برای افزایش رنکینگ وب سایت به صفحات اول نتایج جستجو تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع : طراحی سایت

نوشته شده در دوشنبه 27 بهمن 1393
نویسنده : novinmarketing
55 بازدید

چگونه از طریق سایت می توان محصولات را فروخت؟

از سالها پیش فروختن محصولات یکی از کارهای چالشی چه برای افرادی که کارهای کوچک دارند چه کسانی که دارای شرکت های بزرگ هستند، بوده است. متدهای فروش چه در نوع بسیار پیشرفته و یا ساده و پیش پا افتاده دارای محدودیت هایی بوده است.

اما اکنون از طریق راه های جدید فروش و بازاریابی بسیار پیشرفته تر شده است. یکی از این راه ها وب سایت و فروش کالاها از طریق وب سایت است.

برای داشتن یک سایت تنها 3 گام نیاز است:

گرفتن نام سایت و انتخاب یک سرویس دهنده وب (هاست)
داشتن سایت مناسب برای ارائه مطالب
بهینه سازی سایت
همانطور که در مقاله های طراحی سایت قبل اشاره کردیم داشتن وب سایت نتایج زیر را در بر خواهد داشت:

جذب مخاطبان بیشتر از طریق سایت.
جذب مخاطبان تحصیل کرده با سطح اطلاعات قوی در مورد کار شما.
بازگشایی راه جدید برای تبلیغات و معرفی کار.
کاهش هزینه ی مالی و راه های پر سودتر برای معرفی کار و وب سایت.
حضور 24 ساعت در دنیای وب و تبلیغات.
گسترش ارتباط کارفرما با مشتری.
اکنون باید اضافه کنیم برای کم کردن هزینه های سایت باید چند نکته دیگر را در نظر داشت:

نیازتان از سایت را بدانید که بتوانید هزینه ها را کنترل کنید.
قبل از سفارش کار امکانات و هزینه های هرکدام از آنها را برآورد کنید.
از قبل محتوا و ابزارهای تخصصی را آماده کنید.
سعی کنید افراد متخصص را انتخاب کنید که بتوان هزینه ها را کم کرد.
نوشته شده در سه شنبه 21 بهمن 1393
نویسنده : novinmarketing
50 بازدید

طرح های گرافیکی در طراحی وب سایت

اگر مایل هستید طراحی وب سایت خود را انجام دهید باید از تاثیر قالب و طرح های گرافیکی وب سایت روی کاربران خود آگاه باشید تا بتوانید آنها را به سمت خرید از محصولات و خدمات هدایت کند. بدون شک مهمترین رکن در طراحی وب سایت، عکس ها، انیمیشن، ویدئو ها و دیگر طرح های گرافیکی است.


در واقع می توان گفت طرح های گرافیکی همانند دکوراسیون بکار رفته در یک فروشگاه است که باعث جذب کاربران خواهد شد. البته باید دقت کنید که این طرح های گرافیکی کاملا سبک و با سرعت بالا باشند از آنجا که کاربران را اذیت نکنند و همچنین موتورهای جستجو همانند گوگل نیز امتیاز منفی به وب سایت شما ندهند و روی سئو سایت تاثیر منفی نداشته باشد.


اگر در طراحی وب سایت خود موارد طرح های گرافیکی و نقش رنگ ها را در نظر بگیریم به طور حتم باعث ماندگاری کاربران در وب سایت خواهد شد که یکی از مهمترین موارد در سئو سال 2014 می باشد زیرا گوگل روی جذب کاربران و ماندن آنها در وب سایت تاکید فراوانی دارد و به این وب سایت امتیاز بالاتری خواهد داد.


نکته دیگری که در بکار بردن طرح های گرافیکی باید مد نظر قرار بدهید این است که از متن ها، عناوین و تگ و توضیحات نیز باید استفاده کنید تا گوگل بتواند با وب سایت شما ارتباط برقرار کرده و آن را در نتایج ابتدایی موتورهای جستجو قرار دهد.


همچنین در آپلود کردن تصاویر در وب سایت خود از تگ های کلیدی استفاده کنید تا با این روش بازدید وب سایت خود را بالا ببرید. به اصطلاح بهینه سازی تصاویر وب سایت را انجام دهید.

نوشته شده در شنبه 27 دی 1393
نویسنده : novinmarketing
50 بازدید

آیا فقط ترافیک از سئو کافی است؟

بسیاری از افراد روی ترافیک مستقیمی که بعد از بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل انجام داده اند تمرکز می کنند. اما چه کاری باید بعدا انجام شود ؟ آیا فقط سئو وب سایت کافی است؟ البته نه.
هدف نهایی سئو روی وب سایت آوردن بیشتر تعداد کاربران و در نتیجه افزایش ترافیک بیشتر روی وب سایت ها است. یک وب سایت باید برای اینکه ویزیتورها را به مشتریان تبدیل کند قابلیت داشته باشد. شما به چه نحوی برای این هدف برنامه ریزی کرده اید؟

قابل استفاده بودن وب سایت:
همچنان بسیاری از وب سایت ها، ویزیتورهای زیادی را به همراه دارند اما بخش های معینی از وب سایت کار نمی کند. لینک ها تمایز کننده نیستند، توضیحات مناسب نیستند، اشتباهات املایی وجود دارد و غیره. بنابراین مخاطبان صفحات را ترک می کنند.

کارکرد وب سایت:
اگر لینک ها از بین رفته باشند، محتوای متنی ظاهر نشود. کاربران اگر عصبانی نشوند، خسته خواهند شد. اولین نمایش افتضاح خواهد بود و کاربران از وب سایت فراری می شوند و شما آن ها را از دست خواهید داد.
بنابراین شما به طور جدی باید روی ساختار وب سایت کار کرده و اگر مشکلاتی به وجود می آید آن ها را برطرف کنید.

اطلاعات کم یا زیاد:
بسیاری از وب سایت ها طبقه بندی می شوند. آنها اطلاعات زیادی روی هر کدام از آن صفحات می نویسند و در واقع یک وب دایرکتوری خلق می کنند. اما شما متوجه باشد که خوانندگان صبر کافی ندارند که همه این مظالب را بخوانند. آنها دقیقا دنبال مطالبی هستند کمه می خواهند، پس آنها از وب سایت شما بر می گردند.

قدرت تبدیل:
اگر هر چیزی سرجایش باشد، وب سایت شما باید قدرت تبدیل کاربران به مشتریان را داشته باشد. وب سایت شما مانند شرکت شما هست. آیا شما افراد آموزش دیده کسانی که می دانند چطوری با مراجعه کنندگان خدمات را ارائه دهند و قابلیت تبدیل کاربران به مشتریان را داشته باشند در شرکت دارید؟

بعد از اندازه گیری چه اتفاقی می افتد:
آیا شما می دانید افراد دنبال کدام کلمات کلیدی هستند و با کدام کلمات وب سایت را پیدا می کنند؟ کجای وب سایت شما فرود می آیند؟ از کدام صفحه وب سایت را ترک می کنند؟ چرا؟
بسیاری از سولات در این زمینه وجود دارد که شما باید آنها را کشف و به آنها جواب بدهید.
نوشته شده در چهارشنبه 17 دی 1393
نویسنده : novinmarketing
53 بازدید

چرا طراحی سایت؟

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت بازارها و بسترهای جدیدی برای گسترش کار و بیزنس افراد فراهم شد. یکی از بهترین بازارها که باعث روانه شدن کاربران و مشتری های جدید به تجارت شما می شود اینترنت و طراحی سایت است.


بهترین درگاه و گیت تجارت در بازاریابی اینترنتی، وب سایت شما خواهد بود پس اگر بتوانید وب سایت مناسب و خوبی داشته باشید مطمئن باشید بازار جدیدی از مشتریان را خواهید داشت.


از مزایای داشتن وب سایت مناسب به شرح زیر است:


√ تجارت شما به طور جهانی و بدون محدودیت به کاربران کل دنیا و هر فردی که به اینترنت دسترسی دارد معرفی می شود.


√ اگر سایت داشته باشید می توانید قیمت ها و محصولات را که تغییر کرده است راحت تر و با هزینه ی کمتری به روز کرده و همچنین خدمات و محصولات جدید را آسان تر معرفی کنید.


√ می توانید با لینک دادن سایت خود به سایت ها و برند های شناخته شده گامی برای معرفی هرچه بیشتر خود و بزرگ کردن نام تجاری خود بردارید.


√ داشتن سایت باعث می شود که شما 24 ساعت در روز و 365 روز در سال در اینترنت مطرح باشید به عبارت دیگر تبلیغات داشته باشید.


√ از طریق طراحی وب سایت شما یک منبع جدید برای جاری شدن مشتری ها به شما پدید می آید.


√ اگر سایت داشته باشید به راحتی می توانید آن را از هرجایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید تغییر دهید اما اگر تبلیغات داشته باشید باید هزینه زیادی صرف کنید و تمامی تبلیغات را تغییر دهید و به روز کنید تا مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند.


√ داشتن وب سایت باعث می شود که مشتریان شما با شما راحت تر کار کنند خواه داخلی هستند خواه خارجی.


√ شما می توانید در سطح خودتان با رقبای خودتان به رقابت بپردازید.


√ برای حفظ پرستیژ کاری، افزایش کارایی، به روز بودن داشتن طراحی سایت و تحلیل سایت بسیار موثر خواهد بود.


√ از طریق طراحی سایت شاید دیگر نیازی حتی به داشتن دفتر کار و یا مکان داشتن برای کار خود نباشید زیرا وب سایت شما دفتر کار جهانی شماست.


نوشته شده در شنبه 13 دی 1393
نویسنده : novinmarketing
47 بازدید

تبلیغات در گوگل یا سئو؟

شاید بارها برای شما سوال پیش آمده است که کدام شیوه برای افزایش رتبه سایت در گوگل و رسیدن به صفحه نخست مناسب تر می باشد؟ تبلیغات در گوگل یا سئو. در این مقاله به طور کامل مزایا و معایب هر کدام از روش ها را شرح خواهیم داد.

آیا به فکر افزایش فروش محصولات و معرفی سریع خدمات خود به طور مستقیم هستید؟
آیا مایل هستید در کوتاه ترین زمان ممکن تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید؟

اگر جواب سوال های بالا مثبت هست، حتما از تبلیغات در گوگل استفاده کنید. شعار تبلیغات گوگل، رسیدن به صفحه نخست در کمتر از 15 دقیقه می باشد و علاوه بر آن، انتخاب نامحدود کلمات کلیدی و هزینه به ازای هربار کلیک از دیگر مزایای این روش می باشد. در تبلیغات گوگل شارژی را در شروع کار خریداری می کنید و هنگامیکه که کاربران روی آگهی شما کلیک می کنند، هزینه های از اعتبار شما کم خواهد شد.

برای اطلاع از این روش روی عبارت نحوه تبلیغات در گوگل کلیک فرمایید.

اما آیا مایل به یک سرمایه گذاری بلند مدت هستید؟
آیا تمایل دارید اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید؟

اگر جواب شما به سوالات بالا مثبت هست پس از سئو استفاده کنید ولی باید در بهینه سازی سایت در گوگل صبور باشید زیرا ممکن است حداقل 6 ماه زمان ببرد و علاوه انتخاب کلمات کلیدی محدود است چون کار بسیار سختی به خصوص برای کلمات کلیدی که رقابت بالا دارند را پیش رو خواهیم داشت و سئو به نسبت تبلیغات گوگل گران تر است.

به طور خلاصه و در یک جمله اگر یک پول اضافه در جیب خود دارید و فعلا نیازی به آن ندارید، سئو سایت خود را شروع کنید وگرنه در غیر اینصورت از تبلیغات گوگل استفاده کنید.
نوشته شده در سه شنبه 9 دی 1393
نویسنده : novinmarketing
53 بازدید

لینک بیلدینگ با یوتیوب و کمک به سئو سایت

لینک بیلدینگ با یوتیوب و کمک به سئو سایت

امروزه سرعت اینترنت پیشرفت چشمگیری داشته است و از همین رو، بازاریابی از طریق ویدئو به جذابیت های بازاریابی اینترنتی افزوده است و کاربران هم علاقه فراوانی به استفاده از آن دارند.


در این بین، یوتیوب بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری ویدئو بهترین مکان برای دریافت بک لینک از مخاطبان است. در واقع از طریق لینک بیلدینگ با یوتیوب می توان به مزایایی همانند افزایش رنکینگ سایت در گوگل، افزایش ترافیک سایت، افزایش پیج رنک گوگل، آگاهی از برند و غیره دست یافت.

اما رسیدن به اهداف بهینه سازی وب سایت از یوتیوب بهتر است دارای استراتژی مشخصی باشد تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان به نتایج مطلوب خود برسیم. در این مقاله، گام های نحوه بکار بردن یوتیوب برای اهداف لینک بیلدیگ را اشاره می کنیم:


« ویدئو:

مهمترین بخش ویدئو مارکتینگ است، یوتیوب سایت اجتماعی اشتراک گذاری ویدئو است بنابراین ویدئو شما باید حرفه ای و دارای محتوای قوی باشد. به طور خلاصه یک ویدئو باید توانایی جذب مخاطبان را داشته باشد.


« کانال یوتیوب:

شما می توانید کانال کاربری و یا کانال برند در یوتیوب ایجاد کنید، نکته ای را که باید در این بخش رعایت کنید به این شکل است که اگر محتوای خود را در زمان های مشخص در یوتیوب ارسال می کنید و مردم هم آن ها را لایک می کنند، سعی کنید آنها را تشویق به subscribe کانال خود کنید زیرا در صورت انتشار مطالب تازه همانند سایر شبکه های اجتماعی می توانید آنها را به ایمیلشان ارسال نمایید و نتایج غیر قابل انتظاری دریافت کنید.


« نظرات:

ارسال نظر روی ویدئوهای دیگر یوتیوب بسیار ارزشمند است اما باید آماده رو به رو شدن با اسپم شدن نیز باشید. بنابراین توجه کنید که نظرات را به طور صحیح در جای مناسب و با لایک های مناسب قرار دهید تا کاربران دیگر شما را اسپم نکنند.


« به اشتراک گذاردن:

یوتیوب گزینه هایی برای به اشتراک گذاری ویدئو دارد و بسیار مناسب کسانی است که مایل هستند دانش خود را در زمینه محتوای شما افزایش دهند، از این رو مزیتی بزرگ برای آنها خواهد داشت. سعی کنید از این گزینه به خوبی استفاده کنید و آن را در شبکه های اجتماعی و وب سایت های دیگر به اشتراک گذارید.


مزیت داشتن اکانت یوتیوب آن است که می توانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و ایده های جدید را به آن ها بدهید. همچنین اگر مخاطبان به دنبال برند و محصولات شما باشند، آنها را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنند.

نوشته شده در يکشنبه 7 دی 1393
نویسنده : novinmarketing
57 بازدید

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

وب سایت های تجارت الکترونیک ، ماهیت منحصر به فرد خود را دارند که هدایت بازدید کننده به یک کار ساده - خرید اینترنتی می باشد. یک طراح وب می بایست اصول مختلف فروش اینترنتی را در زمان طراحی وب سایت تجارت الکترونیک در نظر داشته باشد. در این مقاله سعی می کنیم که نگاهی به بعضی از جنبه های مهم طراحی که باید در یک وب سایت الکترونیکی داشته باشید بیاندازیم.

بسیاری از شما احتمالا می پرسید که چرا طراحی وب سایت تجارت الکترونیک از طراحی باقی وب سایت ها متفاوت است. همه آنها باید جذاب بوده ، به خوبی سازماندهی شده و از رنگهای مناسب در خور وب سایت و غیره استفاده کرده باشد. غرایز شما خوب هستند. با این حال یک نگاه نزدیک به برخی از طراحی سایت های موفق تجارت الکترونیک ، تفاوتهای مفهومی بارز را در یک وب سایت تجارت الکترونیک موفق نشان خواهد داد.

یک وب سایت تجارت الکترونیک باید اصول فروش خاصی را دنبال نماید:
• به کاربر یک تجربه لذت بخشی در طول خرید اینترنتی بدهد.
• مطمئن گردد که اطلاعاتی کافی درباره صاحب وب سایت ارائه نماید و اینکه چرا باید مورد اطمینان باشد.
• استفاده از وب سایت باید آسان باشد اگر نباشد بازدید کننده به سمت رقیب شما خواهد رفت.

این اصول جدید نیستند. همه ما این اصول را از تجارب روزانه در مراکز خرید و هر بازار دیگری که منتظر باز کردن در کیف پولمان می باشد می دانیم. چالش بزرگ برای یک طراح وب سایت این است که چگونه تکنیک های بازاریابی مرسوم را به دنیای مجازی اینترنت منتقل کند. مطمئن هستیم که همه شما متوجه شده اید که در بسیاری از سوپرمارکتها میز نان در دورترین نقطه ساختمان است ، اما با اینحال شما بوی نان تازه را در ورودی متوجه می شوید .بازاریاب ها از حس بویایی ما برای کشیدن ما به داخل مغازه استفاده می کنند جایی که با انواع کالاهای وسوسه انگیز، همچنان که به سوی برداشتن قرص نان حرکت می کنیم، روبه رو می شویم.

نوشته شده در شنبه 1 آذر 1393
نویسنده : novinmarketing
62 بازدید

افزایش تعداد لایک ها در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که این روزها طرافداران زیادی دارد و توسط موبایل صرفا مدیریت می شود. در اینستاگرام شما قادر خواهید بود که عکس و ویدئو شیر کنید. نکاتی در ارتباط با بازاریابی از طریق اینستاگرام وجود دارد و می توانید با استفاده از اینستاگرام، کسب و کار خود را گسترش دهید.
کامل کردن پروفایل
توضیحات کاملی را در مورد خود و کسب و کارتان درج کنید و پروفایل را تکمیل نمایید. در بخش بیوگرافی از علائق و خواسته هایتان توضیح دهید تا سایرین با شما آشنا شوند.

مرتبط کردن صفحه اینستاگرام به فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی
در اینستاگرام این قابلیت هست که صفحه خود را به فیس بوک و توییتر مرتبط کنید و از این رو به هنگام آپلود عکس یا ویدئو در فیس بوک نیز بارگذاری می شود و دوستان جدیدی را پیدا می کنید.

آپلود تصاویر با کیفیت در زمان های مناسب
تصاویر با کیفیت و با ارزش باعث جذابیت پروفایل خواهد شد. در ضمن سعی کنید تصاویر را با توجه به مناسبت روز بارگزاری نمایید تا تاثیر بهتری داشته باشد.

صفحاتی را دنبال کنید که مرتبط به فعالیت کاری شما هستند
همواره سعی کنید صفحات کسانی را دنبال کنید که مرتبط به علائق و زمینه فعالیت کاری شما باشند و واقعا علاقه دارید که عکس و ویدئو آنها را دنبال کنید

استفاده از موقعیت جغرافیایی
در هنگام ارسال تصویر و ویدئو در اینستاگرام می توانید موقعیت جغرافیایی را نیز قرار دهید. کاربران دیگر به راحتی می توانند شما را پیدا کنند.

اظهار نظر و لایک عکس دیگران
لایک و اظهار نظر باعث می شود که شانس شما برای لایک گرفتن نیز بالا رود و نام شما در لیست کسانی که فعال هستند خواهد آمد و تاثیر مثبتی در طرف مقابل شما می گردد.

به نظرات دیگران پاسخ دهید
حتما به نظراتی که دیگران روی ویدئو و عکس های شما می گذارند پاسخ دهید زیرا تاثیر مثبتی را روی طرف مقابل خواهد داشت و همچنین باعث بالا آمدن مجدد تصویر شما خواهد شد.

مطرح کردن سوال
هر از چند گاهی از دوستان خود سوالاتی بپرسید تا دین وسیله آنها را در صفحه خود درگیر کرده و به بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان صفحه خود کمک کنید

قرار دادن لینک اینستاگرام در دیگر شبکه های اجتماعی و وب سایت
اگر در شبکه های اجتماعی دیگری هم فعالیت دارید حتما اینستاگرام خود را قرار دهید و همچنین در صورت داشتن وب سایت، گذاشتن اینستاگرام فراموش نشود.

امیدوارم با رعایت نکات فوق بتوانید، لایک اینستاگرام صفحه خود را افزایش دهید و بتوانید تحولی را در بیزینس خود به وجود آورید.
نوشته شده در يکشنبه 25 آبان 1393
نویسنده : novinmarketing
65 بازدید

لینک بیلدینگ با یوتیوب و کمک به سئو سایت

امروزه سرعت اینترنت پیشرفت چشمگیری داشته است و از همین رو، بازاریابی از طریق ویدئو به جذابیت های بازاریابی اینترنتی افزوده است و کاربران هم علاقه فراوانی به استفاده از آن دارند.

در این بین، یوتیوب بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری ویدئو بهترین مکان برای دریافت بک لینک از مخاطبان است. در واقع از طریق لینک بیلدینگ با یوتیوب می توان به مزایایی همانند افزایش رنکینگ سایت در گوگل، افزایش ترافیک سایت، افزایش پیج رنک گوگل، آگاهی از برند و غیره دست یافت.
اما رسیدن به اهداف بهینه سازی وب سایت از یوتیوب بهتر است دارای استراتژی مشخصی باشد تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان به نتایج مطلوب خود برسیم. در این مقاله، گام های نحوه بکار بردن یوتیوب برای اهداف لینک بیلدیگ را اشاره می کنیم:

« ویدئو:
مهمترین بخش ویدئو مارکتینگ است، یوتیوب سایت اجتماعی اشتراک گذاری ویدئو است بنابراین ویدئو شما باید حرفه ای و دارای محتوای قوی باشد. به طور خلاصه یک ویدئو باید توانایی جذب مخاطبان را داشته باشد.

« کانال یوتیوب:
شما می توانید کانال کاربری و یا کانال برند در یوتیوب ایجاد کنید، نکته ای را که باید در این بخش رعایت کنید به این شکل است که اگر محتوای خود را در زمان های مشخص در یوتیوب ارسال می کنید و مردم هم آن ها را لایک می کنند، سعی کنید آنها را تشویق به subscribe کانال خود کنید زیرا در صورت انتشار مطالب تازه همانند سایر شبکه های اجتماعی می توانید آنها را به ایمیلشان ارسال نمایید و نتایج غیر قابل انتظاری دریافت کنید.

« نظرات:
ارسال نظر روی ویدئوهای دیگر یوتیوب بسیار ارزشمند است اما باید آماده رو به رو شدن با اسپم شدن نیز باشید. بنابراین توجه کنید که نظرات را به طور صحیح در جای مناسب و با لایک های مناسب قرار دهید تا کاربران دیگر شما را اسپم نکنند.

« به اشتراک گذاردن:
یوتیوب گزینه هایی برای به اشتراک گذاری ویدئو دارد و بسیار مناسب کسانی است که مایل هستند دانش خود را در زمینه محتوای شما افزایش دهند، از این رو مزیتی بزرگ برای آنها خواهد داشت. سعی کنید از این گزینه به خوبی استفاده کنید و آن را در شبکه های اجتماعی و وب سایت های دیگر به اشتراک گذارید.

مزیت داشتن اکانت یوتیوب آن است که می توانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و ایده های جدید را به آن ها بدهید. همچنین اگر مخاطبان به دنبال برند و محصولات شما باشند، آنها را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنند.
نوشته شده در سه شنبه 20 آبان 1393
نویسنده : novinmarketing
60 بازدید

ورود

شناسه :
رمز :

خبرنامه وبلاگ

<-MailForm->

پیوندها

پیوند های روزانه